From Twitter 09-23-2010

  • 12:45:17: AMEN pun! :)) RT @iwanwinarto: Amen → You will soon have a surprising number of opportunities to get ahead, #Virgo.
  • 13:03:21: Triscaaaaaaa xD RT @Exotrisc: Tiap muntah, ditanya ‘hamil?’ . ML ama sapa? Cowok gw tititnya jauh. #pret
  • 13:48:02: Baru sebentar ganti “midnight theme” kepala rasanya pusing. Gelap banget yak, tapi ternyata banyak yang suka. Matanya masih pada sehat :))
  • 13:52:12: AMIN :)) #eh RT @ZodiacFacts: #Virgos are the perfect catch for those looking for a permanent relationship.
  • 14:14:13: Jadi sebenarnya saya install PingChat! antara lain spy bisa ngobrol sama @coors2lite. Tp sejak install smp skrg, baru ngobrol sekali *_*
  • 14:21:20: *evil laugh* RT @bitchyQuoteS: As an unmarried woman, I was thought to be a danger – Grace Kelly
  • 14:24:13: Aeh matek xD RT @rahneputri: #gedubrak :)) RT @alonkii: Dear Ashton Kutcher. Are you an Indian? You know, KUTCHER KUTCHER hota haii.
  • 14:26:50: Inget bgt dulu yg pertama kali “mendidik” gue kebiasaan ngomong “aih matik” adlh @IwanSastro jmn dia blm jd penyiar & istilah itu blm umum ☺
  • 14:37:02: ‘Hal yang absolut itu nggak ada. Salah dan benar adalah anggapan.” – @missviona
  • 14:40:15: Pacarku, pacaran yuk :))
  • 14:45:31: Salah timing nih. Pas ngantuk, pas mau hujan, pas harus siap-siap pergi. C’est la vie :\
  • 14:50:45: Fuck the what??? RT @twis_ter: HAH!! RT @chikaciets: The top agenda for legislative study visit are shopping & visiting Lady Di’s grave.
  • 14:55:57: Pastikan ada saksi! RT @radityadika: Menghindar, lalu ambil senapannya. RT @thenasafiraauli: @radityadika klo di tembak ce reaksi nya apa?
  • 15:03:04: Dear hujan, kamu menang. Saya kecil, kamu besar. Jd saya lbh baik mengalah saja. Tunggu pembalasan saya setlh saya beli pelampung nanti!
  • 15:07:22: Kenapa kamu, langit? Kenapa marah-marah? Sini saya peluk. Coba ceritakan ada apa…
  • 15:18:45: Langit. Hujan. Petir. Angin. Kamu. Kita. Rindu. Ya, aku rindu kamu. Dan kita.
  • 15:27:16: Suasana makin dramatis dengan matinya lampu saat ini. PLN, you’re awesome.
  • 15:31:05: Koq mo nyalain TV? Kan ng ada listrik? | Oh, saya kira yg mati listrik cm Bintaro. Metro TV jg ya? • Dad, youre funny but it makes me sad…
  • 15:53:10: Listrik sudah menyala-nyala lagi. Natal hampir tiba! :))
  • 16:10:25: Untung saya memutuskan utk tidak jadi pergi hari ini… RT @infobintaro http://plixi.com/p/46639089 | @shinthinks
  • 17:28:36: Are you being preggy again, @leilafadzleen? If so, CONGRATS :))
  • 17:33:38: Mungkin ada murid yang terlambat atau sakit ketika hujan turun tadi, makanya sekarang ada hujan susulan. Semoga naik kelas semuanya ya.
  • 17:35:16: “God gave you one heart, not two. You can’t wholeheartedly love two people at the same time.” – @humsyourlife
  • 17:37:19: Ini bokap gue nelfonin siapa aja sih, koq sepertinya dari tadi sibuk banget??? Puspa ngeliatnya, euy *_*
  • 17:43:37: It’s like a precious stone thats been kept inside a box for so many years. Locked. Untouchable. Not even remembered. Until fate opens it :’)
  • 17:48:16: “Only do what your heart tells you.” – Princess Diana via @ihatequotes
  • 17:51:46: Oh, yes. And I bless the day I met you (again) :’)
  • 17:54:20: There’s no such thing as coincidence :)) RT @nisankubur: Sept 23 is Celebrate Bisexuality Day & National Day of Saudi Arabia.
  • 17:58:13: “If loving you was a sin, I could have taken a first class ticket to hell.” – @ekaOtto | cc: dear #someone
  • 18:03:23: But I care to see! MANA??? :)) RT @menggeliat: There’s no controversy left for Slank. I don’t care about their naked photos on RS article.
  • 18:06:25: Where did it happen? Singapore? RT @noelboyd: A girl that was sentence to death by SHARIA LAW because she refused to marry this old dude.
  • 18:35:00: Awww :)) RT @missciccone: It’s drizzling & this guy next to me is standing with his umbrella – while I’m all wet. I wish him syphilis.
  • 18:44:57: “You shouldn’t judge because you never know the story behind peoples lives & what they’ve been through.” – @DamnItsTrue
  • 18:53:15: My heart has started throbbing, yet I won’t meet you up until tomorrow. #eaaa #bungkusbadanpaketikar #ikatdipohon
  • 19:47:31: Ngelih sak ngelih ngelihe.
  • 20:43:23: RT @infobintaro echareza: ternyata banjir di bintaro cuma Hoax, yg ada adalah aliran kali gag sengaja ke blokir di proj.flyover
  • 20:46:25: So I’m kinda trapped watching this Australian movie without subtitle and I almost don’t understand the whole conversations. *cekik koala*
  • 21:27:17: :)) RT @vikingkarwur: I’m on Twitter since 21-09-2006. My first 5 followers were @macworld, @Dear_Connie, @satya, @avianto & @nikitaeunice
  • 21:29:41: HEAR, HEAR. RT @Sexstrology: #Virgo is the most sexually devoted sign.
  • 21:34:19: My first 5 followers were @rachcorner, @paddysplace, @vikingkarwur, @JengSusan and @gcal. #first5 http://bit.ly/first5
  • 21:46:24: I’m watching The Tender Hook (via @gomiso) http://miso.io/baeDKb
  • 22:00:04: Ternyata sekarang malam Jumat Kliwon. Ya, gitu aja sih. Sekian.
  • 22:07:22: #pingsan @_andien: Klo merk kolornya SWAN: Suka Wanita Nakal. HINGS: Hebat Ideal Namun Gemar Selingkuh. GT-MAN: Goyangan T***tnya MANtap.
  • 22:15:39: Happy birthday to one of my most favorite cartoon characters @EmilyTheStrange! Stay strange & youthful, Emily! I love you ♡
  • 22:27:08: TRUE. RT @JennyJusuf: Some people choose to stay in an abusive relationship because fear of losing is bigger than their pride. #IMO
  • 22:29:12: Ini perempuan Ostralilarian niat banget ya. Pakai kimono biru, bandonya juga biru. Untung lipstiknya nggak biru juga. Bisa sirik gue :))
  • 22:31:38: Dan film ini sudah saya tonton sejak hampir 3 jam yl tapi belum juga selesai. Banyakan di-pause-nya daripada di-play.
  • 22:41:52: Lucu kali ya kalau suatu hari nanti saya punya anak terus bintangnya #Virgo juga. Mungkin lbh gampang ngawasinnya scr sesama Virgo gitu…
  • 22:43:45: “Kisah cinta, sesempurna apapun, pasti pernah punya halangan, mslh, cobaan.” – @LadyZwolf | That’s why I’m taking this chance with you :’)
  • 22:45:59: “Cinta, seperti jodoh, adalah takdir. Kita nggak bisa memilih kapan jatuh cinta.” – @LadyZwolf
  • 23:10:32: 11:11 – Friday, I’m in love ♡ #masihsatujamlagiwoiii #biarin
  • 23:12:43: Bukannya kalau yg nggak pake hati itu namanya baru selingkuh? RT @arhcamt: ga pake hati kok, jadi bukan selingkuh..
  • 23:27:29: “The same people who “don’t get twitter” are the same ones who need 140 characters to say hello.” – @gandrasta
  • 23:32:12: +1 Aku pun, Fatimaaaaa :( RT @fatimaalkaff: Udah ga pernah ada DM bilang Miss you aja gitu. #nomention #kangen :))
  • 23:37:37: “I’m only happy when it’s STRANGE.” – @EmilyTheStrange
  • 23:40:41: Setuju sama @arhcamt. Love is NEVER wrong :))
  • 23:51:26: Blm lg concealer, foundation, bedak, eyeliner :)) RT @marischkaprue: Setan yg plg boros biaya salon? Sadako. Keyword: creambath & manicure.

Tweets copied by twittinesis.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s