From Twitter 02-27-2011

  • 19:16:08: What does “sorendoreri” mean, actually?
  • 19:21:21: Aduh lagunya sedih. Can’t Take My Eyes Off You :'( Miss my old friends. A lot… #nowplaying
  • 19:23:10: Lagu riang bisa jadi lagu sedih ketika lagu itu membawa kita kembali ke suatu masa yang tak mungkin akan kembali lagi…
  • 19:26:35: IMO, pemenang kontes bakat yang nari-nari gini di Indonesia mentoknya cuma jadi dancer aja. Bintangnya tetap penyanyi. Bulannya terserah.
  • 19:33:12: RT @ekaOtto: “It’s not only the bad memories that make u sad, but also the best ones which u know will not happen for the second time” -anom
  • 19:34:12: Wajah kenyal. Wajah yang kalau disentuh rasanya seperti megang ongol-ongol.
  • 19:38:44: Enjoy every second of it then, @heryjr :))
  • 19:48:40: RT @missviona @OfficialSwagBoy: Twttr makes me wnt 2 hv drinks w ppl Ive nvr met, & Facebook makes me wnt 2 throw drinks at ppl I alrdy know
  • 19:51:35: Titi Sjuman ini memang cantiknya sampai keterlaluan ya ♥
  • 20:12:53: I like this Umar boy a lot, but I like Damien much better. Aku tunggu dudanya deh :3
  • 20:31:04: Bangke. Gue mendadak latah dan ikutan teriak aja gitu waktu @csugiono jejeritan di iklan Simpati *_*
  • 20:33:09: :)) RT @fatimaalkaff: The most painful goodbye is always the unsaid. You don’t see it’s coming, just like a sudden stab called fate.
  • 20:46:53: Lengan jala-jala. Batu intan permata di bahu. Kaos ketat meletet. Nggak banget deh.
  • 21:12:54: Sekarang keknya lagi trend tinggi²an sanggul. Makin tinggi makin heitzzz. Rakhee Punjabi & Ani Yudhoyono are surely inspiring. Ngok.
  • 21:24:43: These Funky Papua guys wear horrible contact-lenses like their face aren’t scary enough. *sighs*
  • 21:25:43: Jang Klod Wandam.
  • 21:34:52: Silitku koyone ono uget-ugete *_*
  • 21:37:03: Wassalam. Lampu meninggal dunia.
  • 21:41:25: Setan kan. Sia-sia aja gitu gue nonton dari 18:30 terus sekarang pas pengumuman lampionnya metong aja gitu. Kampret.
  • 21:55:21: YAY! Nyala dong! Congrats, @UmaTobingIMB! You deserve to be the winner! :3
  • 22:25:13: When youve nvr shown yr real inner feeling on Twttr, I assume youre simply tweetbot. Or youre crazier than me. You must be talking to walls.
  • 22:27:16: “There’s one thing that never lies: Truth.” – @St_agustaf
  • 22:37:12: Kacang tolong-tolongan. Hidup itu harus saling polong-mempolong. Lan nek cah cilik nguyuh opo ngising kui kudu nang tempolong.
  • 22:38:23: “Berpisah itu menyakitkan, tapi kadang lebih sakit lagi bila mempertahankannya.” – @ndorokakung
  • 22:44:01: Cintaku di rumah susun. Cintaku dilego. Dilego Maradonna. Donna yang sedang marah. Tangkap dia! Jangan diberi ampun!
  • 22:46:09: Wanita simpanan. Pria simpanan. Digunakan di saat diperlukan, kebanyakan di saat darurat, laut, dan udara.
  • 22:47:55: cc: @Priscine :D RT @HumorGereja: #KriteriaPacarIdaman kalau lagi muji/ngerayu selalu ngutip ayat =)
  • 22:52:10: Gue ini koq bawel banget ya? Mungkin karena dulu waktu nyokap hamil gue ngidamnya jangan/sayur lodeh. Jadi gue suka meludah sembunyi tangan.
  • 23:01:50: Ich bin froh, dass Zeit so schnell vorbei geht. Ich hatte die schlimmsten Monate in meinem Leben. RT @dvaja: Zeit vergeht so schnell.
  • 23:06:10: Yak. Tweet yang saya RT itu semacam #pencitraan bahwa saya cerdas budaya. Sekian dan terima terjemahan Jawa – Indonesia – Jawa.
  • 23:12:08: 11:11 – It is eleven minutes past eleven o’clock.
  • 23:23:23: Saya rasa saya adalah orang yang cukup menyenangkan bagi diri saya sendiri untuk diajak berbicara oleh diri saya sendiri.
  • 23:26:19: Pinter banget sih inih! ♥ RT @rindut: Apakah yang mengandung vitamin C? Ibunya vitamin C.
  • 23:29:49: Kenapa dong orang-orang di Facebook itu kalo nulis status membosankan? Iya sih. It’s all about face ya cyin, not thoughts. BORING.
  • 23:32:00: So, Twitter is gallery of human’s mind & Facebook is gallery of human’s photos. Well, sometimes clothes, bags, & bedsheets, too.
  • 23:33:41: You can be stupid on Facebook to get lotsa “friends” there, but you need to be interesting on Twitter to get friends & followers.
  • 23:37:17: And maybe the saddest news today is that the news about Facebook’s closing down is just hoax. Sayah kecewah. Sungguh kecewah bagai blewah.
  • 23:47:49: I truly admire @missviona’s knowledge about life. She beats anyone 10 or maybe 50 yrs older than her. Thanks for your tweets today, Vio! :’)
  • 23:49:59: Cinta tak pernah salah. Harapan dan waktu yang sering salah. | cc: @popokman
  • 23:54:34: ♥!!!!! RT @rayafahreza: In its own way Twitter taught me how to voice out, quiet down, listen up, and sometimes, just ignore.

Tweets copied by twittinesis.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s